SLEEP TIGHT.

Hejhej! Typ ganska chill dag i skolan idag, var fyra lektioner och slutade klockan tio
över två. Naaajsigt. Kom hem just efter halv tre, då såg jag på tv ett litet tag och ba
tog de lungt. Sen åt jag middag, bytte om och for ner på stan på dansen. Kul att det
har börjat igen, men kände mig väldigt stel efter sommarlovet, haha. (a)

Imorgon börjar jag vanlig tid, 08.25 alltså. Tror inte det blir så jättejobbig dag, har
bild som sista lektion så de blir väl kul endå. Slutar typ tjugo över tre, längsta dagen
typ. När jag kommer hem har jag och brorsan bestämt att vi ska baka en kladdkaka
och chokladbollar, tjockt nice. Men a, nu ska jag gå och lägga mig, typ tidigt jämfört
med när jag gått och lagt mig förra veckan och igår. Godnatt alla! :)

Kommentarer
Postat av: alexandra salomonsson - allysandra.blogg.se

svar vad bra !jo här också ;)

händer imorgon då ?

kram

2010-08-31 @ 23:03:07
URL: http://allysandra.blogg.se/
Postat av: Emelie

heej! =)

Ska bila upp till Umeå på fredag men ska vara med några kompisar på lördagen och vet inte när jag ska åka hem på söndag. Men om jag åkre hem vid 15 så kanske vi kan träffas någon timme på söndag om du inte har något annat att göra =D <33

2010-09-01 @ 14:26:48
URL: http://emellay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0