MORNING.

Godmorgon! Har just gjort mig iordning. Börjar typ tio i tio idag, för det är ingen
matte i veckan. Feeet najs. De är inge språk i veckan heller. (a) Hoppas det inte
börjar regna när jag ska cykla till skolan idag då, som det har gjort vaje dag förra
veckan.

Igår var jag ju med Emilia på den där invigningen av nya järnvägsstationen. Det
var väl helt okej, men man gick mest runt och frös. Gratis fika fick man i alla fall.
Sen köpte jag sockervadd också, men det blev äcklig efter ett tag så det ganska
onödigt sen, haha men aja. Sen fick man ballonger ockå, jag och Emilia sög in oss
heliumet så då lät det jättekul när man pratade sen. (a) Skulle spela in det men
det gick inge bra då tyvärr. Här är några bilder från igår.




Kommentarer
Postat av: alexandra salomonsson - allysandra.blogg.se :)

Hejhej ! Haft en bra dag än så länge ?

kramar :)

2010-08-30 @ 16:32:31
URL: http://allysandra.blogg.se/
Postat av: alexandra salomonsson - allysandra.blogg.se

svar ok, vad kul :)

kram

2010-08-30 @ 17:09:56
URL: http://allysandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0