TODAY!

Hejhej! :) Idag var jag somsagt och jobbade. När jag kom hem så duschade jag
och bytte om. Ett litet tag efter så vare middag, griillaaaat, galet gott! Sen ikväll
har jag bara varit hemma och varit social med familjen och farmor som också är
här. Har sett nån film på tv och ätit godis, Bröllopsfotografen tror jag att den hette.
Nu ska jag gå och borsta tänderna och sånt och sedan gå och lägga mig, är typ
trött, fast ska inte sova än. Igår somnade jag tjugo i ett.. haha inte okej när det är
helg. Jajaa.


Så kan det gå när jag inte orkar vara seriös på bild.. (a)

Haha, såg massor med personer som hade lagt in denna länk på facebook fast på
domsjälva, man klistrar in sitt ansikte i en gubbe som dansar, ganska kul faktiskt! :]
Se min fina..*host* dans genom att klicka här! -> *Kliiick!*

Kommentarer
Postat av: Emelie

Fett cool bild ju! =) <33

2010-08-29 @ 11:12:58
URL: http://emellay.blogg.se/
Postat av: Myra

Men sjuukt fin bild:D<3

2010-08-29 @ 18:14:46
URL: http://myraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0