25 AUGUSTI.

Hejhej! Imorse när jag skulle cykla till skolan så spöregnade det fortfarande, var inte
speciellt taggad på att cykla till skolan då så jag tog moppen istället. Haha jag höll
inte på att få igång den, var för att det typ var länge sen jag använde den, jag fick typ
panik.. tillslut fick jag igång den i alla fall. Men imorgon blire att cykla igen, för det ska
inte regna imorgon, tror jag, och hoppas jag. Aja. Skoldagen var inte så farlig, hade typ
engelska och bild sen slutade jag. När jag kom hem så gjorde jag inte så mycket mer
än att se på tv ett litet tag sen äta middag och ikväll har jag bara varit hemma och inte
gjort så mycket då heller. Ganska tråkigt. (a)

Har just duschat, när mitt hår har torkat ska jag gå och lägga mig, men det tar ett tag
kan jag lova.. börjar få ganska långt hår så det tar typ lång tid för de att torka. Ska
fika nu och sen packa lite kläder till imorrn, för har valt dans på estetiskt verksamhet.
Vet inte om man behöver ombyte första gången men tar med endå, vet inte heller om
syon har ändrat mitt schema för hade egentligen bild då men bytte till dans för orkar
inte ha bild båda på estetisk verksamhet och kurspaketet. Men men. Nu har jag babblat
klart, hörs imorrn nån gång! Ciaaooo.

Kommentarer
Postat av: alexandra salomonsson - allysandra.blogg.se :)

svar TACK!

händer i helgen då ? :)

kram

2010-08-26 @ 18:40:24
URL: http://allysandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0