FÖRSTA SKOLDAGEN AVKLARAD

Då var första skoldagen avklarad! Inte så farlig faktiskt, men längre än vad jag trodde
den skulle vara.. började klockan nio och slutade klockan två. Men det var helt okej,
inga vanliga lektioner ju. Det ska typ inte vara det imorgon heller så det blir nog chill.
Haha åh, när jag skulle cykla till skolan imorse så började det regna.. inte okej. När
jag kom fram till skolan så var jag typ genomblöt, i alla fall jeansen och jackan. Tur
jag hade svarta jeans då, hade tänkt ta mina ljusblåa ju. Jååe. Hoppas på att det inte
regnar imorgon också. Men men, det här med att ha börjat gymnasiet känns kul,
känner mig typ stor, haha. Men det blir kul att lära känna nya människor och skolan
blir nog också roligare. :)

Nu ska jag bara tare lungt vid datorn ett tag, lyssna på musik och msna. Får se om
jag bara ska vara hemma ikväll eller vara med någon kompis. Aja, cya!


Lillebror och jag, pusspårejlillfjant!

Kommentarer
Postat av: Alexander

Emma, lyssna på här.

Jag kan inte skriva på Svenska :(

2010-08-23 @ 22:44:52
URL: http://livetspassion.blogg.se/
Postat av: Alexander

Fan vad dyyyygt.. Måste man fixa alla grammatik fel också :]

2010-08-23 @ 22:51:08
URL: http://livetspassion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0