ERSBODA.

Shulululu! :) Idag har jag först varit hos Emilia, sov ju där. Och juste, igår såg vi film,
Dear John och den var asbra och man fick tårar i ögonen massor med gånger. (a)
I alla fall, när jag kom hem idag så åt jag lunch, sen följde jag med mormor ner på
Strömpilen och gick runt där ett tag sen gick vi och mat handlade på maxi.

Har just ätit middag, mormor och morfar och farmor är här så snart blire efterrätt
också. Nu ska jag börja göra mig iordning lite och leta fram regnjackan, för om
ungefär tjugo minuter ska jag köra moppe i spöregnet, tagga.. Ska till ersboda och se
film med några kompisar, blir nog väldigt trevligt! Ska hämta upp Saba på vägen dit
också för hon skulle också med. Men skriver senare nångång eller imorgon, pusshej!


Kommentarer
Postat av: carro

sv :jag med:):)

2010-08-21 @ 18:17:52
URL: http://caar0liinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0