SWEET.

Hejhej! Igår var jag somsagt med Anastasia och Saba, väldigt roligt hade vi!
Fem av fem toasters, kanonkul! haha. (a) Måste göras om snart i alla fall! :)

Vaknade för ett tag sen, har hunnit äta frukost och sminka mig. Nu ska jag välja
kläder sen ska jag ta moppen till Saba och hämta henne sen ska vi fara på stan,
blir najsigt. Så vi hörs väl när jag kommer hem igen, lägger in bilder på det jag
köpte igår lite senare idag också. Pusshejs! :)

Här får ni lite bilder från igår som jag snodde från Anastasias blogg, hihi.

Anastasia, Saba och jag.

Jag och Anastasia.

Saba, Anastasia och jag.

Kommentarer
Postat av: carro

haha fan vad söt saba var på sista bilden :D

2010-08-19 @ 17:00:27
URL: http://caar0liinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0