GODMORGON.

Vaknade för ett litet tag sen, har just sminkat mig. Snart ska jag börja göra lunch,
för vi i klassen valde att äta lunch hemma idag istället för i skolan eftersom vi börjar
kvart över elva. Åh det spöregnar ute just nu, hoppas att det hinner sluta regna innan
jag ska cykla till skolan.. annars kommer jag vara genomblöt när jag kommer fram.
Och det vill jag ju inte. Eller i och för sig så om jag tar regnjacka så kanske de bara
blir byxorna och skorna som blir blöta, men det är inte heller kul. (a) Men men.

Hörs när jag kommer hem från skolan. Slutar typ sent idag, sista lektionen heter typ
Föreningstid, vet inte riktigt vad det är men, den lektionen slutar fem i alla fall. ;o


Borde ha köpt dom där brillorna, fett coola ju! :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0