CYA LATER.

Hejhej! Igår var jag mest hemma på dagen, sen på kvällen cyklade jag och Myra
ner på stan till Hemmakväll för att köpa godis och hyra en film.. men när vi kom dit
så hade ingen av oss med sig legitimation så vi fick cykla hem igen och hämta det,
drygt. Men då tog vi moppen tillbaka sen istället. När vi hade kommit hem till mig
igen så kom Emilia, vi såg filmen 18 year old virgin, haha jao den var ju som den
var. (a)

Idag har jag hittills bara varit ute och solat och packat min väska. Ska nämligen till
mormor och morfars stuga med familjen ikväll efter att vi ätit middag. Så det blir
ingen uppdatering förrän jag kommer hem igen, men den senaste tiden så har det
endå inte varit så bra uppdatering här på bloggen så det blir väl inte så stor skillnad,
hehe. Men ska inte vara där så många dagar. Hare bra, kexchokla! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0