24 AUGUSTI.

Hejhej! :) Idag i skolan så var det massa övningar och lekar, efter lunch i alla fall.
Innan var det bara typ information. Imorgon börjar skolan på riktigt, men börjar
kvart över elva så behöver inte stressa på morgonen, tänker ta en sovmorgon, för
jag var så trött imorse när jag vaknade.. i och för sig så är jag nästan alltid det på
morgonen, men måste nog börja gå och lägga mig lite tidigare, lite i alla fall. (a)

När jag kom hem så såg jag på tv ett tag sen hjälpte jag till med maten. Efter maten
har jag bara tagit det lungt, skulle vara med Emilia ikväll men hon skulle måla om
sitt rum så det gick inte. Får se om hon kanske skulle hinna följa med mig till maxi
lite senare endå, måste köpa ett block med randigt papper för datorerna som man
ska få på skolan är försenade så vi måste skriva på papper tills vidare. Men det är
man ju van med sen nian och alla andra år så det är väl lungt.

Hörs senare, hejs! :)

Lillebror och jag, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0