16 AUGUSTI.

Tjoho! Kom hem från mormor och morfars stuga igårkväll, och just innan jag kom
hem så var jag och sommarjobbade så var hemma typ klockan tolv och då orkade
jag inte hålla på att lägga in bilder på datorn och sånt så ni får ett inlägg nu istället.

Vaknade för typ en timma sen, har fikat och duschat och snart ska jag sminka mig
och cykla ner på stan. Inget speciellt jag har tänkt köpa egentligen utan känner
bara för att fara ner på stan, haha. (a) Sen när jag kommer hem igen och har ätit
middag så ska jag förhoppningsvis vara med Anastasia och Saba! :)

Här är några bilder från helgen i alla fall.





Kommentarer
Postat av: Alexander

tack Emma, men jag är inte bra.... (a)

2010-08-16 @ 11:29:51
URL: http://livetspassion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0