6 APRIL.

Hejhej. :) Har just ätit middag, nu chillar jag bara här framför datorn. Idag var
jag ju på stan med Myra och Emilia, köpte inget. Men det var lika bra, behöver
somsagt spara ihop lite pengar som jag skrev i förra inlägget. Myra ringde just
och frågade om vi skulle hitta på nåt så ska vara med henne ikväll, får se om
Emilia joinar. Myra var sugen på godis så vi drar nog ner på maxi om ett litet
tag, sen går vi nog hem till mig. Btw så fyller pappa år på torsdag och jag vet
inte vad jag ska köpa till honom. Gaah, men jag kommer på nåt. Hoppas jag.
Kanske tar nån bild ikväll, vet inte vad jag skulle ta kort på men.. kanske en
bild på mig och Myra. (a) Har typ bara gamla bilder på oss, eller sen i somras
typ. Haha, men bjuder på den i så fall. Men nu ska jag bädda min säng för det
orkade jag inte göra imorse, sen ska jag möta Myra i korsningen där vi alltid
brukar mötas när vi ska till skolan, fast till skolan bär det inte av, vi vandrar
ner till maxi istället. (a) Inge skola förrän på måndag ju, lov äger! Ni får två
bilder på mig från idag, nu drar jag ut! Hejs! ♥


Kommentarer
Postat av: P H O T O G R A P H Y

svar: tackar ;)

jadu, datan, tv och ta det lugnt mest :) själv då? :)

kram

2010-04-06 @ 18:55:44
URL: http://photography.devote.se
Postat av: Emelie

Det e fett nice med lov!!! =D

2010-04-06 @ 18:57:14
URL: http://emellay.blogg.se/
Postat av: Liv

Vilken fin blogg du har:D

2010-04-06 @ 20:48:13
Postat av: Josefin

svar: Åh tack så mycket :D

2010-04-06 @ 22:56:26
URL: http://www.jjosefin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0