JOGGAT.

Tjaa, har just kommit hem. Har varit ute och joggat med Myra i en och en halv
timme, galet vad jobbigt det var asså. Vi ska börja göra det oftare så blir det ju
inte lika jobbigt. Behöver träna min kondis lite. (a) Har gjort en deal med henne
och Emilia att vi ska börja jogga varannan dag på sommarlovet. (a) Just nu sitter
jag här och proppar i mig en tallrik med fil och flingor, efter träning ska man äta
och vila, det har man ju lärt sig på idrotten, haha. (a) Annars har jag inget
speciellt för mig, lyssnar lite på musik bara. Ikväll ska jag nog bara sitta här och
slappa eller se på tv. Sen ska jag fika med familjen det som jag och lillbrorsan
bakade idag. Kommer inte på nåt mer att skriva just nu, men kommer skriva ett
litet inlägg senare ikväll så kika in på bloggen då vettja! Cyaa! ♥

Kommentarer
Postat av: ☆ Josefin Bellini ☆

hey! du har inte lust att kika in på min blogg o ge mig lite tips inför en utställning jag ska ha i maj? :3



vore superschysst.

puss!

2010-04-08 @ 21:38:27
URL: http://minibellini.blogg.se/
Postat av: ella

jäte fiin blogg! :) ♥♥♥

2010-04-08 @ 22:30:55
URL: http://kcew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0