4 APRIL.

Heejsan allihopa! Har inte haft tid att blogga idag. Har just kommit tillbaka till
mormor och morfar. Idag har jag varit hos mammas mormor hela dagen, for
dit vid klockan elva. Vågade typ inte gå ut på isen där för den såg så tunn ut
dessutom vare så mycket vatten på isen. Så jag låg och solade nån timma
medans det var sol ute, blev inte brun precis, snarare lite röd. Och lite fräknig,
brukar faktiskt få några fräknar på kinderna på våren/sommaren. Sen
försvinner dom igen på vintern. I alla fall, var där hela dagen, åt lunch, middag
och allt sånt där, ungefär klockan sju så for vi till kusinerna och var där ett tag.
Är tillbaka hos mormor och morfar nu.

Måste bara berätta om en grej i onsdags när jag var med Saba som jag glömt
skriva om. Vi skulle gå hem till henne sen skulle vi gå under en bro men det var
värsta översvämningen där inne så vi vände för att gå en annan väg. Då kom
det en kille som ba "Behöver ni hjälp genom tunneln?" Vi typ ba "va..?" Han ba
"Ja, jag kan bära er om ni vill." Vi ba "Nej men det är lungt, tack endå." Sen gick
vi därifrån och när han inte kunde höra oss längre började vi skratta, haha det
värsta var att han var serriös, aja, det var snällt av han men endå. (a)



Hugs!

Kommentarer
Postat av: Josefin

svar: Tackar! Tycker det blev mycket bättre i alla fall :)

2010-04-04 @ 23:06:43
URL: http://www.jjosefin.devote.se
Postat av: maja

svar: hahha jaa:D

2010-04-04 @ 23:21:31
URL: http://majalaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0