BROOOR.

Kom hem från Emilia för ett tag sen, har just ätit en macka. Nu sitter jag här med
en filt lindad runt mig, haha men jag fryser, det var ju typ svinkallt ute när jag gick
hem från Emilia. Jaja. Har idrott imorrn i skolan så ska packa ner gympakläderna
nu så jag slipper göra det imorgon på morgonen. Man ska typ göra kullerbyttor, stå
på händerna, hänga i ringar och sånt på idrottslektionen imorrn.. Kullerbyttor är ju
jätteläskigt att göra tycker jag:] bakåtkullerbyttor går däremot bra. (a) Nån annan
som också tycker att det är läskigt att göra kullerbyttor eller är jag helt random? :]


Ni får en stéékig bild på lillbrorsan haha;)
han passar bättre i mina brills än vad jag själv gör:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0