SVAR PÅ TAL.


Fick denna kommentar i förra inlägget där jag skrev att ballerina kladdkaka är
fett gott men att jag inte testat att doppa dom i mjölk för jag tål inte det. Så jag
tänkte svara på frågan i kommentaren nu. Ja, det finns laktosfri mjölk, men jag
är inte laktosintolerant så jag tål inte det heller. För det är proteinet i mjölken
som jag inte tål så jag dricker ingen mjölk alls.

Iallafall, är hos mormor och morfar nu, har just fikat bullar. Mycket gott. Nu ska
jag sätta mig framför teven med lillbrorsan och se på Talang 2010. Efter
programmet är troligtvis moster här och isåfall ska hon klippa mig. Men nu ska
jag dra, skriver kanske lite senare. Pusshejs!



Kommentarer
Postat av: MAJA

svar: taack:P

2010-04-02 @ 23:40:32
URL: http://majalaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0