GYMNASIUM.

Tjaa! Har just ätit middag, närjag kom hem från skolan så såg jag lite på tv, skrev
ett blogginlägg, sen pluggade jag matte. Det är ju nationella prov i matte imorrn..
taggaa! Eller inte! Haha, är typ nervös, hoppas det går bra i alla fall. Nu måste jag
typ plugga lite till för har inte pluggat nånting alls i veckan nästan.. inte okej. Idag
när jag vaknade så loggade jag in på datorn för att se vilket gymnasium jag kommit
in på. Kom in på mitt första val, Arena Kultur på Midgård. Happyface! Fast det är ju
bara en preliminär intagning så det är ju inte hundra procent säkert att man kommit
in men endå. Någon annan som också kommit in på det dom ville? :)

I förra inlägget skrev jag ju om att jag ville ha moppe, bestämde mig idag och har
just ringt och anmält mig på en moppekurs som är den tjugofjärde maj. Är
fortfarande inte riktigt säker på att jag vill det men just nu känns det så i alla fall.


Brorsan när han var liten. (a)

Kommentarer
Postat av: Josefin

svar: Nej men den vara bara så typ (a) vet inte riktigt hur men :) okej, najs! :D så det blir moppe? :)

Riktigt najs! :D

2010-04-15 @ 21:03:26
URL: http://www.jjosefin.devote.se
Postat av: MAJA

sv: Jaa, design på draggen ;D dd?

2010-04-15 @ 22:30:25
URL: http://majalaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0