LOOOOOOOOOOV!

Åh så galet skönt med lov nu! Sista skoldagen idag har varit riktigt chill, innan
lunchen hade jag matte och syslöjd, och efter lunchen hade jag matte och bild.
Förrutom matten så var det typ kul. Härligt sista skoldag, nu är det ju lov och
jag tycker att det är sjukt skönt! Har ju bara gått nån vecka sen det var sportlov
och nu äre lov igen! Tummarna upp för det! När jag kom hem städade jag mitt
rum och dammsugade nedervåningen. Efter det gick jag till Strömpilen och Maxi
med Emilia, köpte godis för en tia för det var så billigt att jag kände mig tvungen.
(a) Sen när vi skulle gå hem så gick vi förbi en såndär vagn som man har när
man handlar, i den satt det en tia så vi gick tillbaka till Maxi med den och blev
fem kronor rikare båda två. (a) När jag kom hem igen så var farmor här, hon åt
middag med oss. Tror att hon ska sova här också. Mamma har gjort en
cheesecake, eller det är en cheesecake med hallon och sånt uppe på istället för
ost. Det är seriöst den godaste kakan jag vet! Haha, i love it. Ska snart gå och
smaka på den. (a)

Ikväll kanske jag ska vara med Emilia, ska snart smsa henne och kolla hure blir.
Min kompis Myra har magsjuka den stackaren, hon får krya på sig! ♥


Emiliababee och jag :) <3

Kommentarer
Postat av: Myra

Sv: Tack! det ska jag:)

2010-04-01 @ 22:10:19
URL: http://myraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0