STAN SNART.

Godmorgon! :) Sitter här i min XL t-shirt som jag sover i, ska snart gå ner och
göra frukost till mig och lillebror. Mamma och pappa jobbar. Sen ska jag välja
kläder för dagen, sminka mig och äta lunch. Efter det ska jag ner på stan med
Myra och Emilia, hade tränkt cykla eftersom det nästan är asfalt överallt nu men
hade inge luft i däcken så det blir buss istället. Har inte planerat att köpa något,
ska försöka spara pengar till klassresan som är i slutet av maj eller om de är i
början av juni.. minns inte riktigt. Har sparat ihop några hundralappar nu i alla
fall, men man vet aldrig, helt plötsligt kanske jag hittar nåt jag vill ha sen är
pengarna slut. Haha, men jag ska försöka spara somsagt. (a) Men nu ska jag
göra frukost, pusshejs! :)



Kommentarer
Postat av: maja

sv: Haha jaa:D



Taack!

2010-04-06 @ 10:12:52
Postat av: P H O T O G R A P H Y

svar: tack :)

åh, jag vill ha så långt hår som du har :o

2010-04-06 @ 17:23:26
URL: http://photography.devote.se
Postat av: P H O T O G R A P H Y

svar: hehe, tycker du? ^^ jag har haft mycket längre. men känns som att mitt inte växer längre :o

2010-04-06 @ 18:03:07
URL: http://photography.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0