ONSDAG.

Tjaa! :) Sitter och tränar på engelskaglosorna som är till imorgon, dom var
egentligen till i måndags men ingen hade kommit ihåg/orkat göra läxa på lovet så
det blev till imorrn istället. Idag har jag först varit i skolan, när jag kom hem så
gjorde jag lite matte, sen ringde Myra och fråga om jag ville med ut på en prommis
så då gick jag ut med henne. När jag kom hem så vare middag sen for hela familjen
till Ersboda på TeamSportia och Stadium, lillbrorsan fick nya fotbollsskor och lite
andra grejer. Själv så köpte jag en svart puma-tröja eller vad man ska kalla det.
Har en likadan röd sen förrut. Men jag håller ju på att spara pengar så vet inte om
jag ska behålla den eller lämna tillbaka den.. får se. Ska på stan med brudsen på
lördag, då ska jag kolla om jag hittar nån adidas-tröja eller nåt istället, eftersom jag
endå har några svarta koftor. Får se hure blir helt enkelt. Jag är galet taggad på att
få veta vilket gymnasium man kommit in på, och det får man ju veta imorrn! Gaah!
Men nu ska jag fika, pusshej! :*


Kommentarer
Postat av: MAJA

sv: TACK:D

2010-04-14 @ 22:40:13
URL: http://majalaja.blogg.se/
Postat av: MAJA

sv: hah åh tack:d

2010-04-14 @ 22:44:39
URL: http://majalaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0