One republic - All the right moves.

Hejhej, det blev en rätt chill dag i skolan idag som trodde, men lite jobbig också för
jag hade ont i magen hela dagen, har fortfarande det. Nu måste jag plugga
samhällsekonomi, ska träna på lite svåra ord i texten och skriva ner vad dom
betyder för det är det jag behöver träna på, som till exempel bruttonationelprodukten,
haha kommer aldrig ihåg vad det är för nåt. (a) Men det är nog bäst att jag sätter
igång med det nu så jag får något gjort. Uppdaterar senare! Pusshejs! ♥

Dagen låt; One republic - All the right moves. :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

sv: haha ja de är helt hemsk, hahah! xD



Haft en fin dag idag ?=)

2010-04-28 @ 16:42:20
URL: http://johannaspalatz.blogg.se/
Postat av: » FOTORUM

sv. de är supergott också!

2010-04-28 @ 19:20:27
URL: http://jsomijenniifer.blogg.se/
Postat av: Liv

Låten är JÄTTE bra:D

2010-04-29 @ 21:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0