MORNING.

Goomorgon! Har just ätit frukost, nu slappar jag bara här framför datorn. Igår
var jag ju med Emilia, vi såg en film som hette Orphan, en skräckis. Den var
riktigt obehaglig. Kan lova att det var inte bara liite läskigt att gå hem i
mörkret sen. :] Haha, men den var bra och det är absolut ett filmtips! Idag vid
lunch-tiden ska jag fara till farmor, ska vara där till på söndag. Kanske tar med
mig min dator så då kan jag blogga när jag är där. Och lägga in bilder, om jag
tar några alltså. Har inget mer att skriva nu så skriver om ett tag.



Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: Japp jag tog bort den:D Förstår att du också vill bli av med din tandställning men det är charmigt så länge man har den.

2010-04-10 @ 11:49:43
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Hanna

bara bra här också!

vad ska du göra idag då? (:

2010-04-10 @ 12:27:40
URL: http://hgustafssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0