MÅNDAG.

Tjaaa! :) Idag har jag inte gjort så mycket, varit i skolan och hos tandläkarn typ.
Ikväll har jag varit ute på en prommis med Myra. Imorrn äre först slöjd sen ska
vi i klassen till ungdomsmottagningen haha(a) sen efter lunch äre No och idrott
sen slutar man. Tisdagar är chill för det är den dagen man slutar tidigast. (a) Efter
skolan vet jag inte vad jag ska hitta på, blir väl att va hemma och göra läxa.. om
det ens är nån läxa i veckan, eller kompisar. Haha, nu när jag vet vilket datum jag
får ta bort min tandställning är jag galet taggad. Men ni får inte veta än, kanske
dagen innan hihi. (a)


Bild som jag tog innan jag och brudsen for på club nordic. (a)
Haha, snöret ville inte va stilla. (a)


Kommentarer
Postat av: Neha

Allt är bra med mig, hur är det själv?=)

2010-04-19 @ 22:24:51
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: Myra

men snygging;)

2010-04-19 @ 22:41:06
URL: http://myraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0