JAG VILL HA MOPPE!

Det är sjukt så mycket jag vill ha en moppe! Ja, jag är född nittiofyra så ni undrar
säkert varför jag inte skaffat det redan. Men jag fyller år sent på året, 21 december
för att vara exakt. Är fan nästan 95a ju. Så jag har inte hunnit med det än. Funderar
på att gå en moppekurs snart, för vill ha eu-moppe. Men det är så sjukt dyrt, kursen
kostar 3500 kronor! Och sen måste man ju betala kortet och sånt också. Blir minst
4000 kronor totalt.. jag kommer bli fattig. För jag måste betala kursen själv, men då
har pappa sagt att han köper en moppe till mig. Så det kanske är värt endå, vad
tycker ni? Äre värt att betala så mycket för att sen få en moppe? (a)


Jag vill ha en peugeot speedfight för dom e snygga:], men kommer nog tyvärr
inte få en sån. Men kan ju alltid hoppas. (a)

Kommentarer
Postat av: carro

jag skulle inte gjort det om jag var du! ;p

visst, du får en moppe och sådär men 4000 för ett nöje du har i ett år, kanske två? När du sen får börja övningsköra osv kommer du ju knappast tuffa runt på moppen då du är sådär 17-18, det är då vad jag tror :)

2010-04-15 @ 16:02:18
URL: http://caar0liinee.blogg.se/
Postat av: Josefin

Jag har en vanlig moppe som ändå går 50-60, hehe (A) Men jag tycker det verkligen är värt det, men jaa, som caroline sa så ska man ju snart ta körkort :)



svar: Tack så mycket! Och jag kom in på Minerva! :D Visst kom du in på Arena kultur? :)

2010-04-15 @ 20:26:10
URL: http://www.jjosefin.devote.se
Postat av: Neha

Alltså 4000 är ett bra pris.

2010-04-17 @ 17:47:47
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0