HOME SWEET HOME.

Borta bra men hemma bäst, som man brukar säga. Och de stämmer ju typ
också. ;) Kom hem just efter åtta, då packade jag upp alla grejjer ur min
väska, sen duschade jag och fikade. Eller åt bara ett kex, var inte speciellt
hungrig.. för åt massa till middag och sen vare efterrätt också. Herregud
vad det är skönt med lov asså! Haft en bra början på lovet nu också, varit
hos mormor och morfar sen i fredags och kom hem ikväll. Har varit ute hela
dagarna, riktigt härligt faktiskt. Plus att det varit soligt, förutom idag då.
Gissa vad jag gjort idag för första gången i mitt liv? Jag har kört skoter.
Haha, men det var faktiskt askul! Åkte först bakom Liv, en tjej som var hos
kusinerna som jag lärde känna. :) Sen fick jag också prova, vi körde typ en
timma, var helt slut i mina armar efteråt. Haha, men kul vare!

Nu gör jag typ ingenting, läser lite bloggar, chattar, och lyssnar på musik.
Imorgon blire stan med Myra, ska fråga Emilia om hon också vill joina. :)


Jag, emilia och myra:)

Kommentarer
Postat av: maja

svar: Taack:D

2010-04-06 @ 08:56:10
URL: http://majalaja.blogg.se/
Postat av: Liv

Vad roligt att du tyckte det var kul:) Hade hoppas det;)

Men vilken fin blogg du hade:)

2010-04-06 @ 20:53:22
URL: http://livibergsbyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0