GRATTIS PAPPA ♥

Godmorgon allihopa! Ja, jag har just vaknat, eller vaknade för en halvtimme
sen ungefär. Mamma väckte mig klockan sex, då skulle vi gratta pappa på
födelsedagen och ge han paketen. Det var gaalet vad trött jag var när jag
vaknade då kan jag lova. I alla fall, när vi var klara med det så gick jag och
la mig igen, somnade om och vaknade halv tio som jag typ alltid brukar göra,
men då var jag så trött så jag somnade om igen. Men nu är jag vaken i alla
fall, ska snart gå ner och göra frukost till mig och lillebror. Sen måste jag
städa badrummet och dammsuga typ överallt, tråkigt tråkigt, men sånt måste
man ju också göra ibland. Som jag skrev innan så fyller pappa år idag.


Jag och pappa när jag var liten, ja jag hade ett födelsemärke i pannan när
jag var liten som är borttaget nu. Haha jag ser typ ut som en alien på bilden
men ajaa. Har sagt det förut men säger det igen, grattis pappa!

Kommentarer
Postat av: P H O T O G R A P H Y

svar: idag ska jag vara med min pojkvän :) du då? :)

2010-04-08 @ 11:49:02
URL: http://photography.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0