FREDAG!

Fredag, så galet skönt! Idag har jag först varit i skolan, slutade typ tjugo över
eller nåt, märkte aldrig när alla gick hem haha, så var kvar på bilden med Emilia
och Myra till tjugo i. Så då skyndade jag mig hem, bytte om och tog bussen ner
på stan och for på dansen. Hade typ glömt bort dansen till dansuppvisningen som
är snart, haha det har ju varit lov och typ röda dagar eller vad man nu ska kalla
det så har inte varit nån dans på två veckor så det kanske inte är så kontigt. (a)
Missade bussen hem så fick stå och vänta ett tag på vasaplan, men det är ju
ganska varmt ute nu så det va lungt. När jag kom hem så åt jag middag, lövbiff
och klyftpotatis, mums! Har gäster nu och dom ska sova här ikväll. Just nu så
håller jag på att leta mina hårspännen.. gick med i en grupp på facebook igår som
hette "vart fan tar alla hårspännen vägen?" Det stämmer kan jag lova, hade typ
tusen för ett tag sen nu är alla utom en borta. Typiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0