FREDAG!

Tjaa! Det känns galet skönt att det är fredag! I helgen blire stan och kompisar för min
del. :) Har just ätit, nu tar jag det bara lite lungt här vid datorn. Idag har jag först varit
i skolan, när jag kom hem så åt jag en tallrik med yoghurt sen bytte jag om och tog
bussen ner på stan och for på dansen. Hade egentligen tänkt cykla men vågade inte lita
på vädret.. för det snöade faktiskt tidigare idag. Nu har vi lärt oss hela dansen i alla fall,
om cirkus två veckor eller nåt så äre dansuppvisning. Dansläraren frågade om vi ville
dansa på kulturnatta, haha jag ba njaa, jag vågar inte det typ. (a) Haha aja. Ikväll vet
jag inte vad jag ska hitta på, blir typ bara att vara hemma. Puss!



Kommentarer
Postat av: Johanna

sv: haha vad konstigt att du gjorde det just då xD haha!



Ja samma här, bara vara hemma och ta de lungt och mysa, ha de bra!

2010-04-23 @ 20:08:44
URL: http://johannaspalatz.blogg.se/
Postat av: caroline

toksnygg!

2010-04-23 @ 22:26:14
URL: http://caar0liinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0