@ FARMOR.

Som ni ser på rubriken så är jag hos farmor nu, har just ätit smörgåstårta. Nu
har jag inte så mycket för mig, tog med mig min dator så det är den jag sitter
vid just nu. Förresten så är jag lite avundsjuk på lillbrorsan, han har just fått
farfars bärbara dator. Jag har ju en egen dator som är mycket bättre det är det
inte det jag menade. Syftade på att han får en dator när han är 11 och jag fick
vänta tills jag fyllde 15 för att få en dator. Haha, ajaa. (a) Igår efter att vi varit
och ätit på resturang så for vi och köpte nya slalomskidor till mig, äntligen säger
jag bara! Dom är typ svarta så dom borde ju matcha mina röda pjäxor. (a)
Lillbrorsan har åkt på mina gamla för dom var för korta för mig. Så har hyrt
skidor den här vintern. Men hinner nog inte testa åka på dom denna vinter, det
är ju typ vår nu så.



Pusshej

Kommentarer
Postat av: Hanna

kul! själv har jag varit på stan med en kompis..

vad ska du hitta på ikv då? =)

2010-04-10 @ 18:25:58
URL: http://hgustafssons.blogg.se/
Postat av: Liv

Sv: Oja, det är jätte bra med mig:) sj?

Vilka fina slalomskidor:D

2010-04-13 @ 18:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0