DO YOU REMEMBER

Tjaa! :) Idag vid tolv-tiden for vi ut till nån backe och var där i ungefär fyra eller
fem timmar. Åkte skrana med lillbrorsan och kusinen, annars satt jag bara och
typ solade.. när det var sol i alla fall. Btw, säger ni skrana eller madrass? (a)
Kom hem typ klockan fem och då gick jag ut på altan och la mig och solade på
en bänk. Där somnade jag. Vaknade typ en timma senare av att jag fick ett sms,
då gick jag in för det var middag. Blev tyvärr inge brun av solandet, brukar inte
bli det på vintern men a. Efter middan hjälpte jag till att plocka bort från bordet
och diska, sen åt vi varsin bit av tårtan som gjordes imorse. Om några minuter
så ska jag gå och se på tv, det är ju Flickan som lekte med elden på tv. Tror jag
i alla fall. (a) Haha, men ska dra nu, ni får en dagens låt. Ni får fyra bilder från
idag också. Jag, lillbrorsan och min lilla söta kusin Ville, på bilderna nedan.

Do you remember - Jay Sean Lyrics ft. Lil Jon & Sean Paul.






Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0