BALLERINA KLADDKAKA.

Fredag idag, idag var planerna att fara ner på stan med Emilia och Myra, men vi
kom på att stan typ inte har öppet idag så det blev ju inget med det. Får se vad
jag ska hitta på istället. Ska snart gå och ta en dusch, sen ska jag packa min
väska för ska till mormor och morfar ikväll, eller efter middan. Moster ska
troligtvis klippa mig ikväll, äntligen säger jag bara! För det behövs verkligen.

Just nu sitter jag bara här och tar det lungt och tuggar på en ballerina kladdkaka,
nån som har smakat dom? Om inte så gör det för dom är fett goda. Iallafall det i
mitten. (a) Det står typ på förpackningen att man ska doppa dom i mjölk men jag
tål inte mjölk så har inte testat det, dom är goda endå. (a)



Men ska duscha nu, skriver om ett tag. Pusshej! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

det finns ju laktosfri mjölk?:P

2010-04-02 @ 14:43:22
Postat av: Anonym

dom är sjukt goda när man doppat dom i mjölk,

blir som kladdkakekonsistens och de blir fett god smak :D mycket godare att doppa i mjölk än utannxd

2010-04-02 @ 16:50:05
Postat av: maja

åhhhhhhhhh, dom är as gooda :D

2010-04-02 @ 17:16:09
URL: http://majalaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0