8 APRIL.

Ikväll fikade vi här hemma av de som jag och lillbrorsan bakade idag, jag gjorde
en typ sockerkaka/kardemummakaka och lillbrorsan gjorde chokladbollar. När
man gör chokladbollar brukar man ju göra över tio stycken i alla fall, gissa hur
många lillbrorsan gjorde? Fyra! Hahha dom blev lite stora. Finns bilder här
nedanför. Efter fikat såg jag på tv med mamma en stund sen satte jag mig vid
datorn. Imorgon ska jag fara och bada med Myra, det blir nice! :) Btw, idag har
jag skrivit fem inlägg, ganska duktigt av mig tycker jag. (a)


Kommentarer
Postat av: carro

sv. ja det har du ju rätt i;) men tävlingar ska ju va glada :D men de lär bli den iaf:) orkar inte leta nån annan xd

2010-04-09 @ 11:04:07
URL: http://caar0liinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0