27 APRIL.

Har just kommit hem från skolan. Egentligen slutade jag tio över två, eller slutade
faktiskt tjugo i ett för att det inte var någon idrott idag. Men jag var tvungen att gå
till syslöjden och sy på min klänning, eller tvungen var jag väl inte men kände att
jag behövde jobba lite på den eftersom det bara är typ två eller tre syslöjdslektioner
kvar. Men Emilia var också där så de var typ kul. Helt plötsligt var klockan halv fyra
så då packade jag ihop mina grejjer och cyklade hem. Ikväll blir det att plugga So.

Nu sitter jag och klickar runt på lite bloggar, läste just min kunsin Carolines blogg,
där hade hon lagt in bilder på mig och lillbrorsan och skrivit att hon har världens
finaste kusiner, hur glad blir man inte då på en skala! Du är finast Caroline! :D



Cyaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0