21 APRIL.

Hejhej, hittills idag har min dag sett ut såhär.. vaknade halv sju för jag skulle duscha
på morgonen, somnade om och vaknade klockan sju, fick stressa för att hinna duscha,
fika, sminka mig, välja kläder och sånt. Cyklade till skolan med Myra, hade matte,
språkval, So, och elevensval. Efter skolan for jag och Myra till centrum och köpte godis
som vi tänkte tjocka i oss imorrn på nationella i matte. Fast skulle inte förvåna mig om
jag åt upp allt ikväll haha. När jag kom hem så satte jag mig vid datorn, hann bara sitta
där cirkus en kvart sen ringde Emilia så då följde jag med henne till maxi, hon ville
också ha godis till imorrn, men jag hade ju redan köpt så jag följde bara med som
sällskap eller vad man ska säga. Vi tog lite bilder när vi chillade vid älven, lägger kanske
in några på bloggen ikväll. Nu är jag hemma igen, ska ta och plugga matte nu. Måste
plugga teknik också för har prov i de på fredag som jag helt glömt bort. Cya!



Kommentarer
Postat av: Myra

Men najss hörru:D Jag kommer dock dö på provet...

2010-04-21 @ 18:37:43
URL: http://myraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0