godisgrisar

Tjoo!: ) fett skön dag idag, helt chill asså!: D dagen började med svenska, sen bild, och sen for vi på teater; ) så vi missade engelskan, vilket betyder att vi missade läxförhöret, yey! (a). När vi kom tillbaka var det lunch, så vi missade SOn också, sen vare NO och vi såg på film hela timmen, sen slutade jag: ) för det var inget språkval för mig idag. yeah! ^^

Idag var det min tur att laga mat hemma, gjorde köttfärsgratäng, det var riktigt gott faktiskt !: ) så här såg den ut .
   det kanske inte ser jättegott ut, men det var faktiskt de!; D Gjorde kladdkaka till efterrätt också, mumsigt vare!; ) hihi.

Har för ett tag sen gick jag och Emilia på strömmis och köpte godis och energidryck till i helgen (a). Haha, tjockisar vi e!: ]  ajja, nu ska jag gå och lägga mig. Godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0