tisdag kväll, onsdag, torsdag och fredag

Hallojj!:) förlåt för dålig uppdatering! här kommer ett inlägg om tisdag kväll, onsdag, torsdag och fredag.

Tisdag kväll:
Då kom Maria och Angie och sov över, vi hade jättekul !: D vi åt oss tjocka på chips och dricka på kvällen och såg en film, eller vi orkade inte se klart filmen,haha så vi satt typ bara och snacka;p! nästa dag gick vi på strömpilen och shoppade lite:) ni måste komma snart igen!: ) synd bara att Bell var sjuk..

Onsdag:
Ja, gick på strömpilen med Maria och Angie som ni läste ovan. När dom for hem gick jag till Emilia, hennes hundvalpar är djävulskt söta!: D sen gick jag hem och åt och duschade.. och efter det gick jag med Emilia till kyrkan på övernattning!; ) haha, det vad asss kul faktiskt!:) saknar! men vet inte om det blir nå mer övernattningar där igen, vi var så stökiga (a). haha, men jag hoppas iallafall att det blir mer övernattningar!; )

Torsdag:
Jao.. vaknade klockan 8 i kyrkan, var inte pigg! x) vi sov bara 2 timmar, haha;p! När jag kom hem såg jag lite på tv, sen satt jag lite vid datorn, efter maten for jag och familjen och bowlade!: ) det var roligt! här kommer lite bilder,

 Pappa, oskar och mamma:)

 Haha, man har ju så heta skor när man bowlar!;)

 Jag x)

Fredag:
Idag sov jag till typ 1, fett skönt ! (a)behövde sova ut lite efter natten i kyrkan; ) sen åt jag lunch, for ut med mamma och Oskar och åkte skridskor, haha: ) men mina skridskor vad dåligt slipade så det gick inte jättebra, x) när jag kom hem duschade jag och packade väskan, sen åt jag middag, satt lite vis datorn och nu är jag hos mormor och morfar!: ) har sett på let´s dance och fikat, inte så mycket mer. Synd att Linnea och Mathilda inte är här, då hade det varit ännu roligare! ^^ hihi.

Kram / Emma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0