söndag

Jahapp, då var lovet slut .. : / men jag har inte skola nästa vecka, jag har prao, så det blir inte en så jobbig vecka!: ) yey!

Igår gjorde min moster Caroline en supersnygg frisyr på mig!: D här kommer lite bilder, kommentera! vad tycks ? :)

  
  

Idag har jag varit ute och typ åkt skrana med mamma och lillbrorsan, haha. Har åkt längdskidor också faktiskt ;p! Efter maten fick jag prova nån sorts rengöring för händerna, dom blev jättemjuka och lena!; )

 Först skulle man smörja in händerna med det första krämen, sen med den andra (den känns som att den innehåller smågrus eller nått, det är för att den som ska skrubba ren huden), efter det ska man tvätta händerna i varmt vatten och sedan smörja in dom med den sista krämen.

xoxo - Emma ;**

Kommentarer
Postat av: Emelie

häftig blogg och frisyr!! kram e

2009-03-08 @ 22:20:27
Postat av: Alice

Så himla cool frisyr. Skulla passa på värsta catwalken typ (A)

2009-03-09 @ 07:46:29
URL: http://alicerisholt.blogg.se/
Postat av: linnea

smaskig frilla!

2009-03-09 @ 15:41:02
URL: http://ghostflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0