PRAO

Tjoooh!; ) har praoat på dagis idag, med Emilia!: ) vars praoar ni ??: )
det låter säkert ganska jobbigt att vara på dagis, men det var faktiskt ganska roligt !: D haha. Det var några småkillar som kallade oss brudar hela tiden, hahah naw!; ) dom bahh; kom nu brudar så åker vi skrana. Hahah, ganske söta dom dära. Och idag när det var rast jagade dom oss och satte oss i fängelse, men där fick vi snökakor ;p! haha. Alldeles för söta! ^^

Klockan 2 gick jag till tandläkaren, de gick bra där. Efter det gick jag hem och fika, sen gick jag och Emilia till kyrkan och tog temasteg!: ) det var filmtajm, yey!; ) vi såg; a walk to remember.

 
vi hann inte se klart hela, men hittils är den bra!: D

xoxo - Emma ;**

Kommentarer
Postat av: Alice

Jag kan inte se den där filmen utan att typ gråta bort alla tårar jag har xD

2009-03-12 @ 20:56:14
URL: http://alicerisholt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0