INTE KUL xd

Hallojj!: D idag har de inte hänt nått speciellt, bara barit en helt vanlig dag.

Jag har just duschat och fikat, kom hem halv tio.. efter att ha gått från lassa. Det gjorde jag för att den dumma bussjäveln inte stannade på renmarkstorget, fast jag gick fram sådär som man gör när man ska åka stiga på bussen!;o han bah körde, så jag skyndade mig vidare till vasaplan men han stanna inte däe heller!!;o jag pallade inte att vänta en halvtimma på nästa buss så jag tog en annan buss istället och hoppade av vid lassa och gick hem därifrån. inte kul xd ! ajja.

Här kommer två bilder från när Maria och Angie sov över hos mig! : )






KRAAAM / EMMSA ; ]

Kommentarer
Postat av: linnea

dum buss!

2009-03-17 @ 23:09:17
URL: http://ghostflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0