hejsan hoppsan

Tjo!: ) i lördags gick jag på stan med maria och saba, det var verkligen jättetrevligt!: D men hittade inte det jag ville ha, eller jo jag hittade det.. men inte i min storlek :/ ajja. sen vid typ 4a tiden kom familjen och hämtade upp mig och så for vi till fredrik: ) där vare också kul ! såg på tv och sjöng singstar på freddes nya dator/tv ,asså det är både en dator och en tv, fett cool och helt modern!;p vill ha! (a).

idag har jag haft konfrimation, har inte gjort så mycket annat. såg wipeout och sanningens ögonblick ikväll, det är ganske kul ändå! ^^

 sommar- 08, när myra och jag sov i tält på min gård, hahah, sakna!: )

men nu ska jag nog gå och lägga mig, tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0