LADY GAGA

Hellu!: D igår var det min tur att laga mat hemma, de blev chili corn carne!; ) efter maten for jag och mamma till maxi och handla, jag köpte nya sockar, hårspray och Lady Gaga's senaste skiva! <3 hell yeah!: D

  <3

  

Idag var de sista praktikdagen på dagis, lite sorgligt ändå!; ) Jag och Emilia var snällast ändå jue!, vi bjöd på glass!! : D Haha. Dom kommer helt klart sakna oss! (a). hehe, vi får väll hälsa på nån gång.. ajja. När jag kom hem satt jag bara och såg på tv tills middan, och efter middan spelade jag playstation med brorsan ;p! senare såg jag let's dance med mamma, har fikat och nu sitter jag framför datorn.

Pössssar / E ;**


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0