DAGENS OUTFIT

Tjooh!: ) hade SO prov idag, gick väl helt OK tror jag!; D efter skolan tog jag min andra spruta mot livmoderhalscancer, det gick bra. Vilka håller på/ska vaccinera sig mot de?: )

Har just kollat igenom några gamla skolböcker från lågstadiet, hahah så kul; D ! man var ju bäst på att stava då också, naaat* hahah, xd.



HAHAHHAH, saba minns du låten?? ; D  

Jag har faktiskt tagit kort på min outfit idag så här kommer den!; )
haha, jag ser inte så glad ut men men, man kan bju på sig själv ibland tycker jag!;p



l i n n e -  g i n a
k o f t a - g i n a
b y x o r - b i k b o k

 Toodaayy ; >

kanske skriver mer ikväll, vi får se.

Hugs


Kommentarer
Postat av: saba

EMMA, KLAAART JAG MINNS! HUR SKULLE JAG NÅGONSIN I MITT LIV KUNNA GLÖMMA? haha, var det den om tuppen med prickig kjol eller den med anden? HAHA! måste bara säga att du är jättefin i håret oxå!

2009-03-27 @ 20:56:23
Postat av: linnea

snygg outfit!

2009-03-28 @ 15:01:19
URL: http://ghostflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0