bästaste.

Kom hem från Luleå idag. Det var helt bäst där, megakul !; D till alla som inte vet vad jag gjorde där, jag spelade faktiskt innebandy! Jag ägde (a), nämen det var inte så farligt svårt ändå. Det var innebandy cup! Och, jag var inte bollrädd och vågade tackla folk (tacklar nån en så måste man ju tackla tillbaks!;D)

Första matchen förlorade vi med 1-2 : /
Andra matchen vann vi med 6-0 : )
Tredje matchen vann vi med 3-0 : )

Sen gick vi vidare till kvartsfinal, den vann vi också!:D Så då gick vi vidare till semifinal, men den förlorade vi så där tog det stopp. ^^ Men jag är ändå jättenöjd att vi tog oss så långt som vi kom, för de var bara 2 i vårat lag som spelar innebandy!: ) Somsagt, jag är iallafall nöjd!; D

Jag har tyvärr inga bilder att bjuda på, för jag hade inte med mig kameran.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0