spruta

Efter skolan var jag ett litet tag med Myra, först fikade vi kladdkaka och chokladbollar. Sen hoppade vi studsmatta.. men de blev för varmt efter ett tag så sen låg vi bara och stekte! ;)



Kvart i fyra for jag och mamma till sjukhuset för jag skulle lära mig att ta en spruta som jag ska använda om jag får en allergisk chock. Är så allergiskt mot jordnötter så nu måste jag ta med mig en spruta om jag ska nångon stans, jobbigt värre!

aja, sen tog jag blodprov.

Dagens outfit:



l i n n e - H & M
k o f t a - G i n a
j e a n s - B i k B o k

Har NO prov imorgon, om nånting jag inte fattar ett skit om.. Så det blir väl plugg ikväll då.
aja, ska äta nu, hejdå!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag kan inte fatta att du kan ta en spruta =O jag hatar det! =(

Fin outfit älskar koftan!!! =P



P.s Tack för rådet <33 kram

2009-06-03 @ 21:31:53
URL: http://abril.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0