Tackar!

Tackar för alla kommentarer! Det verkar luta lite åt snelugg.. Jag har typ bestämt mig nu, och jag tror att jag ska ha lite i omgångar, vanlig lugg nån gång i veckan då jag inte orkar fixa håret så mycket på morgonen, (det är så skönt att ha de när man inte orkar fixa håret ibland) och snelugg lite oftare tror jag. Annars blir det ungefär varanan dag, för det är lättare att göra snelugg när håret inte är lika rent (a). Ska nog låta moster klippa upp mitt hår lite om hon har tid. :-D Tack än en gång för kommentarerna! :)

Idag har jag bara varit i skola, kom hem för ett litet tag sedan och ska snart äta.  Ikväll blir det väl att plugga NO, har prov på torsdag på saker som jag var sjuk när dom andra gick igenom det! ajja, bara att bita ihop. ;)

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0