Shoooe!

Jag skrev inget igår, för jag hann inte, så gårdagens inlägg kommer här. Igår gick jag en promenad med mamma, duschade och gjorde ett halsband, såhär ser det ut.

   Vad tycks ??

Sen försökte jag göra ett hårband av mitt eget hår, asså göra en liten fläta som man lägger över huvudet som ett hårband. Fick idén från Josefin´s blogg: http://jjosefin.devote.se/blogs/1014483/flaetat-haarband.htm :)

  Min blev förstås inte lika bra, men de e väl bara o träna!
Sen var jag och min familj bjuden på middag hos mina tremänningar i Brån, så där var jag nästan hela kvällen igår.

Idag ska jag typ bara vara med kompisar, ikväll ska jag nog gå och lägga mig tidigt så jag inte är så trött imorn på skolan. Åååhh, jag är inte pepp på att det är skola imorn! Jag vill ha mera lov, men det blir iallafall kul o träffa klasskamraterna!:)  Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0