måndag

Idag gick jag på stan med mamma, jag köpte lite pärlor som jag ska göra ett halsband av. Sen gick vi till ett skomakeri för att fixa min dragkedja till jackan, när han som jobbade där var klar och tagit betalt så började han babbla om vad jag ska och inte ska göra i livet.. haha, whaaatttttt ??;o Och att jag inte ska röka eller snusa. Och alsolut inte dricka, för om jag skulle börja dricka kanske det skulle komma nån kille och tafsa på mig, och det skulle leda till mera saker.. Och om att jag inte ska tro på nån kille om han säger "jag älskar dig", - asså, öhh okej ?? Sen börja han prata om vad som händer när man är vuxen och att man måste hitta den rätta och inte vara otrogen.. Det ända jag sa var typ - mm. Asså serri vi stod där i typ 10 min! Ajja, fattar bara inte varför han sa det till mig, ser jag ut som en otrogen tjej som snusar, dricker och röker??? haha, ialla fall. När jag kom hem gjorde jag lunch och städa jag lite, ikväll ska jag kanske vara med Emilia igen!:)

Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0