DÅ VARE 2009 !

Hejsan! Just nu är jag hos mormor och morfar. Idag har jag varit ute och åkt skrana, jag höll seriöst på att frysa ihjäl. När jag skulle åka skrana med Ville slog jag i svanskotan, inte lyckat! Och så har jag fikat och spelat Guitarr hero och Buzz med Mathilda och Oskar. Snart kommer Linnéa, ikväll kanske hon ska ge mig lite sninktipps om ögonskuggor.

Hade alla en trevlig kväll igår då?? Det hade iallafall jag, lägger in lite bilder från gårdagen när jag kommer hem.


Haha, jag titta lite på bilderna från Turkiet -2007 på mormor och morfars dator. Så hitta jag en bild på Mathilda och mig. Vi var ju ganske heta!

Hugs Emma


Kommentarer
Postat av: Maja

du hade ingen tandställinng :)

2009-01-02 @ 15:13:48
URL: http://majalaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0