tjjooosaann

I torsdags var det min tur att laga mat, då gjorde jag hemmagjorda köttbullar och potatismos.



Igår var det dans på gympan, haha. Efter det var de fotbolls dm, så vi slapp matten! yeah!; D

  Bilder tagna av Maja.

Senare på kvällen var jag med Emilia, vi poppade först poppcorn och tog fram läsk och sånt innan vi såg på talang 2009, sen såg vi på film, Grease!; )

 Det blev en riktigt trevlig kväll !: )

Idag har jag fått nya skor! : D såhär ser dom ut, du hittar dom på intersport för 700 kr!: )

 Vad tycks ? : )

Men nu måste jag kila vidare, för nu ska jag gå på strömpilen med Emilia, tjingeling!

Kommentarer
Postat av: EmiIia

dom va ju snygga! ;D

2009-04-04 @ 17:21:38
URL: http://emiklemmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0