STAN

Vaknade kvart i nio idag, hade ställt väckarklockan för jag och Emilia skulle ta bussen 09.38 till stan. Men jag somnade om igen och vaknade kvart över nio när mamma ringde, så jag hade bara 20 minuter på mig att klä på mig, sminka mig, fixa håret, äta frukost och sånt.. stressigt ! men jag hann! yey, men det var helt i onödag också; ( vi satt och väntade på bussen, den kom inte.. men då satt vi kvar och vänta på nästa buss, den kom inte heller! Så vi cyklade till stan istället !; )

Gick på stan i nästan fem timmar, vi var sjukt less då, orkade nästan inte cykla hem!

Pappa har just varit ute och grillat, nu äre mat, länge sen man åt grillat ju! :D

tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0